marți, 25 septembrie 2007

Efectul de blog

"Efectul de blog" reprezinta prima tema de concurs. Daca iti place ceea ce am scris lasa-mi un vot aici, http://bloggeri.ro/2007/09/21/efectul-unui-blog-in-viata-unui-om.html, prin simplul click pe numarul de stele pe care crezi ca il merit.

Blogul a devenit o moda. Si chiar o afacere. Daca la inceput blogul era un coltisor al cuiva care isi exprima in mod franc parerile, trairile sau sentimentele, astazi blogul reprezinta mult mai mult. Deja unele bloguri nu mai sunt simple jurnale personale. Reprezinta locuri de informare, de distractie si de intalnire a persoanelor care gandesc la fel sau, dimpotriva, a celor care se revolta impotriva unei idei.

De la copii de 6-7 ani si pana la politicieni de seama, toti au un blog. Nu conteaza ca in el sunt poze cu Pikachu sau cu Traian Basescu. El exista in spatiul virtual si poate fi accesat de oricine. Poate ca multi cred ca a avea un blog e “cool” si ca da bine sa ii spui colegului de banca sau de servici, “ba, intra si tu pe blogul meu sa vezi ce l-am injurat acolo pe Vadim si nu au ce sa imi faca”. Da, blogul poate avea si rolul acesta de refulare dar in aceeasi masura poate fi si o inspiratie.

In timp, blogul a evoluat. In momentul acesta, unele bloguri sunt, ca valoare, peste multe ziare. Pentru ca, daca intr-un ziar nu poti selecta informatia, in aceasta lume a blogurilor tu iti alegi de unde te informezi si, mai ales, de cine alegi sa fii informat. Pentru mine articolul de blog inseamna puterea de a-mi exprima liber gandirea si de a putea sa mi-o impartasesc cu toti cei la fel, sau, de ce nu, opusi ca si opinie.

Blogul nu schimba vieti, dar le influenteaza. Pentru ca, in momentul in care descoperi un blog in ideile caruia te regasesti, deja te simti ca intr-o a doua casa, unde toti te inteleg, te aproba si gandesc la fel. Si unde te poti refugia mereu cand viata reala te doboara.
Comunitatea de bloggeri depaseste orice imaginatie. Este mai mare decat oricine si-ar putea inchipui. Iar in momentul in care vom realiza cu totii asta vom reusi sa mutam si muntii din loc. Pentru ca, cineva a spus odata o vorba cu adevarat de aur: “informatia este cea mai periculoasa arma, iar cel ce o detine este stapanul lumii”.

Niciun comentariu: