luni, 11 februarie 2008

"Be my Valentine" sau... nu?

Peste doar 3 zile romanii "sarbatoresc" Valentine's Day. Adica, mai pe romaneste, Ziua lu' Valentin, sau a indragostitilor. Iepurasi, lumanarele, chilotei cu mult puf... etc. Pe de alta parte, e o zi foarte speciala pentru comercianti. Care isi dubleaza sau chiar tripleaza vanzarile produselor care contin cuvintele "Love", "iubesc" sau sunt sub forma de inimioara, de maimutoi de plus si sunt neaparat rosii.

Romanii s-au adaptat foarte repede aceste sarbatori artificiale si abia asteapta sa isi dea in stamba si sa se intreaca in cadouri care de care mai scumpe si mai idioate. Mai nou citisem ca cei care nu au ce face cu banii le cumpara iubitelor avioane. Mda... si eu cred ca imi permit unul... ori de hartie ori din ala micut, de buzunar.

In fine... recunosc ca si eu am cumparat un cadou de Valentine's Day. Da' totusi as fi preferat sa il cumpar de Dragobete. Care, by the way... cand cade exact? Na ca am ajuns sa nu mai stiu nici macar datele sarbatorilor autohtone... of... cat te urasc uneori Americo!!! Si pe tine globalizareo...

3 comentarii:

Anonim spunea...

sunt de parere ca aceasta sarbatoare este cam de ,sa zic asa ca sa nu injur , KappaKappaTe subliniez asta este parerea mea cine vrea sa o sarbatoreasca sa fie sanatos eu unul nu imi place nu o suport nu o inghit nici ea pe mine deci e reciproc :))

Anonim spunea...

*mie unul nu imi place......

Tibi spunea...

Dragobetele e pe 24 februarie.