joi, 24 ianuarie 2008

"Locul III
  revine jmecherilor dîn orshe, adica tipii care se cred grei, invart tot felu’ de combinatii, sunt cunoscuti de cam toata lumea, au masini cat mai mari ca sa compenseze lipsurile din pantaloni si toti banii cu care arunca vor deveni amintire in cativa ani iar ei sclavi obositzi de viatza. De obicei tipii astia au succes mare la fete pt k, sa fim cinstiti, multe tipe is cam curve si cam materialiste iar calitatile astea cam merg mana in mana. Da’ cum abordeaza ei “femeile” privind mereu d sus? Asa:
- Hola ... mi nombre es Antonio .... imi dau parul pe spate cu gel..he!
- Buna, my name is Ion, Ion-Ion!
- Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec odata?
- Vorbim sau continuam sa flirtam de la distanta ?
- Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui.
- Trebuie sa fi obosita, pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua.
- Stii ce ar arata bine pe tine? Eu!
- Nu mai pot astepta pana maine. (De ce?) Pentru ca arati din ce in ce mai bine.
- Scuza-ma, dar cred ca este timpul sa facem cunostinta.
- Coprul tau e alcatuit 90% din apa si mie mi-e sete.
- Auzi papushe… drumu care duce incolo vine si incoace?

Mentiunea
  o fac cadou loserilor care nu stiu ca is loseri, ci dimpotriva se cred destul de jmecheri si de obicei sunt aceia indepartati de societate: ori copii de bani gata cu tot felu’de impresii in cap, ori rockeri imputzitzi (bai rapenilor nu mai folositi muzica k pretext pt a evita baia si masina d spalat k multi dintre voi nici macar nu stiti de ce ascultati ce ascultati, majoritatea voastra e o gloata de nespalati si de frustrati) sau tot felul de complexati patetici maniaci ai ordinii care trag laba in fatza calculatorului si isi mananca mucii pe ascuns. Replica:
- Aaa..vrei sa fii prietena mea?
- Nu vrei sa iti arat casa?
- Am atatea emotii in fatza ta, incat mi-am uitat replica de agatzat.
- Poti sa imi dai si mie indicatii catre inima ta?
- Poti sa imi imprumuti si mie telefonul ? (De ce?) Ca sa o sun pe mama si sa ii zic ca am intalnit fata ideala. (sau ca pt prima data m-am indragostit)
- Vocile mi-au zis sa vin sa vorbesc q tine.
- Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi?
- Poate ca nu sunt cel mai frumos baiat de pe aici, dar nu uita ca frumusetea e trecatoare.
- Esti sigura ca nu ne-am mai intalnit in vieti anterioare?
- Avem vre'un prieten comun care sa ne faca lipeala?


Si totusi s-o salva vreo unu, nu? Se salveaza toti baietii care stiu sa spuna “Buna seara” inainte sa inceapa cu vrajelile, care nu uita ca femeile nu au ochii in decolteu, care stiu sa spuna cum ii cheama inainte sa-si enumere talentele, care iti cer un nr de telefon inainte sa-ti ceara chilotii de pe tine, care accepta un refuz fara sa faca scandal, care te invita la cina si nu la un suc la benzinaria cea mai apropiata si care nu cara prezervative in portofel! Tipilor treziti-va oleaca! Femeile vor doar un pic de respect si rabdare. Vi se pare ca o invitatie la cina e prea mult? Nu e exagerat… asta inseamna sa ai stil, inseamna sa nu fii un scartzar care-si mananca de sub cur, inseamna sa ai pretentii. Aud des ca toate femeile is la fel… pai cum my funky shit sa nu fim la fel toate daca oferta voastra de exemplare masculine e atat d saraca? Si despre voi s-ar putea spune ca sunteti doar nishte animalutze futacioase! E frumos sa generalizam asa? Nu, asa ca demonstrati si voi (ma refer la voi astia care va mai salvati ca restu… tot o gaura raman) ca nu sunteti asa rupti in gura dupa “pasarele”...
Societatea s-a schimbat de mult, revolutia sexuala a inceput cu primul contraceptiv dar bunul simtz nu ar trebui sa moara, macar acum cand nu mai exista respect pentru mai nimic. Va invit sa lasati un comentariu la acest pamflet, macar sa stiu si eu ca citeste cineva prostiile mele ca ma deprim de tot...

Fara afect d data asta… Cori"

Daca v-a placut ce ati citit sau nu, lasati un comment si varsati-va sustinerea sau contraargumentele. Spor la tastat.

4 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare, bravo! imi place.
semnat: alis.

...huooo pt toti fraierii care se cred "vip-uri" si nu sunt decat niste rahaturi in ploaie...

Anonim spunea...

Buna seara,
Da, cred ca acesta este tristul adevar, desi nu pot vorbi din perspectiva unei femei cum e sa fii asaltata de asemenea adresari, sa le numim. Totusi, exista si posibilitatea, bear with me here, ca baiatul sa fie intimidat de fata respectiva, si simte nevoia unei asemenea replici ca sa treaca de acel prim moment dificil. :) ce-i drept multe din exemplele date sunt dincolo de imaginatie...dar ideea unei replici de agatat ramane, la fel ca si nevoia de una. Pana la urma noi singuri ne complicam viata, cu replici, cu tactici, de ce nu e mai simplu?
Anyway, e pacat ca societatea a evoluat si multi au ramas in urma, dar asta e situatia.

PS: ca idee ce ar prefera domnisoarele? sa nu fie asaltate cu diferite replici cand stau singure la masa/bar sau sa fie lasate in pace? La sfarsitul zilei, daca tragem linie, barbatii sunt pe asalt dar femeile au toate armele.

Caspy

Anonim spunea...

"Ce ar fi sa te asezi la mine in poala ...sa vorbim despre primul lucru care se ridica?"

Jah

Anonim spunea...

hmmm....acesti baieti...ca iti dai seama ca nu-i pot numi barbati...fac parte dintr-o alta categorie...labagii sunt asa obsedati crede-ma....de altfel ca si femeiile...unele sunt curve...totul in lumea asta e impartit pe categorii...si mi-e frica tare ca in urmatorii 20-30 de ani sa zic...totul va fi doar o gaura mare si neagra in societatea asta....